Handelsbetingelser

Anora.dk
7100 Vejle
E-mail: Kontakt@anora.dk
CVR: 44206595

 

Betaling

Vi tager imod betaling med Dankort, VISA, Mastercard og Mobilepay.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

 

Fragt

Vi sender alle pakker med DAO eller GLS og der leveres kun til Danmark. Leveringtiden er 1-3 hverdage.

Ved levering til pakkeshop er prisen 39,- (DAO/GLS) og der er fri fragt ved køb over 399,-.

Ved levering til hjemmeadresse er prisen 49,- (DAO)

 

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  
 
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
 
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen.

 

Fortrydelse af en del af købet

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering
Opret nemt din returlabel her: DAO returlabel.

Returnering koster 49,- og er selvbetalt. Du betaler for labelen sidst i linket.

Husk at vedlægge returseddlen i pakken. Du finder retursedlen her.


 
Varens stand, når du sender den retur
Varen skal sendes retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det medføre en værdiforringelse af varen.
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde købet.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.

 

Reklamationsret

Har du en reklamation skal du kontakte os på e-mailen: kontakt@anora.dk med dit ordrenummer og billeder af den pågældende vare.

Hvis varen returneres i forbindelse med reklamation eller anden fejl betales fragten af os. Dog kræves det, at pakken sendes gennem vores returportal, samt at du har kontaktet os først, så vi kan godkende reklamationen.

Såfremt din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ’rimelig tid’ efter, at du har opdaget fejlen.

 

Varen sendes til:

Anora
Att: Hanne Nissen
Solvang 27
7100 Vejle

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos Anora og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: kontakt@anora.dk.  

 

Cookies
Vi anvender cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionaliteter.

Cookies bruges til at skabe øget brugervenlighed og til at huske hvilke produkter der opbevares i indkøbskurven, når du handler på websitet.
En cookie er en betegnelse for det forhold en brugers adfærd på et netværk registreres som, hos brugeren selv (på brugerens harddisk). På den måde ved serveren (for eksempel et websted) ved brugerens næste besøg, hvem brugeren er. Der lagres ikke personhenførbare oplysninger i en cookie, men snarere oplysninger om brugerens adfærd på et website, for eksempel et indtastet brugernavn i forbindelse med login til en særlig sektion på webstedet.

En cookie lagres på brugens harddisk sammen med cachede filer. En cookie er således en tekstfil, der sendes til din browser fra en webserver og lagres på din computers harddisk.
Det er muligt at slå cookies fra.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte anora.kontakt@gmail.com. Hvis det mod forventning ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 27.08.2023